![]() |
||||||||||||||
| Artiklar | Artister | Media | Evenemang | Skivbolag | Forum | |||||||||
|
Hem > Forum
Spotifyspellistor
Postat av: fernbom (IP-loggad)
Datum: 2009-12-30 17:40
På Spotify finns ju nu ganska mycket.
Gör en bra spellista och länka till den! Jag gjorde nyss en med 50 bra synthlåtar: '[open.spotify.com]' Re: Spotifyspellistor
Postat av: Dimple (IP-loggad)
Datum: 2010-01-10 01:36
Kul idé!
Ska genast försöka knåpa ihop en lista, det är mycket som inte finns på Spotify så det tar väl några dagar men ändå! :-) Kan tillägga att jag gärna addar synthare som vänner på facebook. Ni hittar mig på '[www.facebook.com]' Re: Spotifyspellistor
Postat av: Dimple (IP-loggad)
Datum: 2010-01-10 04:14
Här är min lista ihopsvept på några timmar
spotify:user:dimplesweden:playlist:1WbHhdgvutqROVxEOpmMZR Gick inte att posta URLen direkt av någon underlig anledning, har försökt ett antal ggr, därav alla redigeringar av det här inlägget. Redigerad 5 gånger. Senaste ändring 2010-01-12 19:58 av Dimple. Re: Spotifyspellistor
Postat av: fernbom (IP-loggad)
Datum: 2010-01-31 16:55
Bra spellista! Inte så mycket jättekänt, men ändå inte alldeles för udda saker.
Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2010-01-31 16:57 av fernbom. Re: Spotifyspellistor
Postat av: noxx (IP-loggad)
Datum: 2010-02-08 22:50
Gillade era listor. Hittade några bra låtar där som jag missat tidigare. Tack för det.
Slängde ihop en lista på lite av det jag lyssnat på de senaste dagarna: '[open.spotify.com]' Där är både gammalt och nytt, hårt och mjukt Får hoppas ni hittar något nytt eller återupptäcker något gammalt.
Kom med fler listor! noxx på helgon. daniel_stahl på discogs. Re: Spotifyspellistor
Postat av: Bergman (IP-loggad)
Datum: 2010-02-11 13:58
Drar till med en lista med lite gott och blandat. Saknar fortfarande SPK på Spotify. Ingen synthlista är komplett utan Metal Dance ; )
'[open.spotify.com]' Bergman '[www.myspace.com]' Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2010-02-11 14:44 av Bergman. Re: Spotifyspellistor
Postat av: noxx (IP-loggad)
Datum: 2010-02-11 17:29
Eftersom jag är sjuk och inte har mycket bättre för mig kommer här ytterligare en lista:
'[open.spotify.com]' SPK på spotify, det hade vart nåt det! Tyvärr saknas det allt för mycket där. Och jag har hört att Warner Records ska dra sig ur deras samarbete med Spotify så då ryker nog en hel del synth ![]() noxx på helgon. daniel_stahl på discogs. Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.
|
||||||||||||||
| synth.nu | Kontakta oss | Crew | Om cookies | Regler | ||||||||||||||