synth.nu
Artiklar Artister Media Evenemang Skivbolag Forum  
Hem > Forum
Gå till tråd: FöregåendeNästa
Gå till: ForumlistaMeddelandelistaNytt ämneSökLogga in
Frisyrer?
Postat av: ztaafen (IP-loggad)
Datum: 2007-05-20 21:56

Hej. Jag heter Jonatan Staaf, och jag är en sextonårig bildestet som lyssnar väldigt (väldigt) mycket på gammal åttiotalssynth. Gärna lite underground. Och gärna tyskt. smiling smiley

Iallafall, jag har inte gjort något med mitt hår på många år eftersom jag inte vet vad jag vill göra med det, utan jag har bara låtit det växa. Och växa. Och växa. Ja, ni fattar?

Nu undrar jag ifall ni som har varit med ett tag har några bra exempel på snygga, synthiga frisyrer? Jag söker väldigt enkla och propra frisyrer, verkligen inte trashiga som kräver tio burkar hårspray varje morgon.

----signatur----

Lyssnar väldigt (väldigt) mycket på gammal åttiotalssynth. Gärna lite underground. Och gärna tyskt. smiling smiley

Dock inte enbart synth, utan även olika former av metal. Och goth. Och Rock. Och vispop. Och jazz. Och progg. Och så vidare. Och så vidare.

Re: Frisyrer?
Postat av: dansaren (IP-loggad)
Datum: 2007-05-20 23:00

Jag är lite svag för Kraftwerk-stuket. Gillar inte långhåriga killar till att börja med så det skulle inte jag rekommendera. Annars gillar jag faktiskt sidbena, inte helt slickat utan lite lagom busigt men ändå att man har stylat till det med någon hårprodukt så det inte ligger helt platt. Använd produkter från riktiga hårsalonger, det är en helt annan kvalité på dessa. Jag har aldrig gillat rakade kreationer (ex undercuts) men tycker man det är snyggt så är ju även detta ett alternativ! Och by the way så är jag ju tjej och kanske inte alls vet hur killar vill ha sitt hår smiling smiley

Postat av: SynthErik (IP-loggad)
Datum: 2008-06-11 16:36

Jag har funderat på att skaffa sidecut lite till och från, men nu lutar det mer åt cyberlox, fast cyberlox är ju mer.. cyber och trance än synth.. Sidecut har jag fått bliden av att det är synthigt och det är fett snyggt på rätt person smiling smiley

Postat av: Xaputaz (IP-loggad)
Datum: 2008-08-03 21:50

Jag har samma problem, men vill kunna ha keps och hatt på mig utan att paja frisyren... Riktigt knepigt

Postat av: unitbjork (IP-loggad)
Datum: 2009-09-08 11:57

Fixa sidecut tycker jag. Och färga svart!

Save the drama for you're mama

Ditt namn: 
Din e-postadress: 
Ämne: 
Verifiering: 
 (Ange verifieringskoden precis som den visas i bilden ovan)

This forum powered by Phorum.
synth.nu | Kontakta oss | Crew | Om cookies | Regler